Vrbovec.hr [službene stranice grada vrbovca]

Preskoči navigaciju

Pitajte gradonačelnika!

Mjesec: svibanj, 2007.

nn: Gospodine gradonačelniče, kako komentirate nedodjeljivanje sredstava gradu Vrbovcu od strane Zagrebačke županije za izgradnju komunalne infrastrukture?

Postavljeno: sri, 9. 5. 2007.

Vladimir Bregović: Nedodjeljivanje sredstava Zagrebačke županije Gradu Vrbovcu za izgradnju komunalne infrastrukture, smatram politikom u najnepozitivnijem smislu. Zagrebačka županija ne donosi odluke o potporama razvoju jedinica lokalne samouprave prema njihovim potrebama već po političkim kriterijima tj. koja je politička struktura na vlasti.

Odgovoreno: uto, 19. 6. 2007.

Permalink

Danko: Gospodine gradonačelniče. Čije je maslo dovođenje spaloionice i odlagališta šljake u blizini Vrbovca? Tko je odgovoran za ideju provođenja ove eko-bombe?

Postavljeno: sub, 26. 5. 2007.

Vladimir Bregović: Za dovođenje spalionice i odlagališta šljake u blizini Vrbovca, odgovorna je politika Zagrebačke županije koja nam nameće takve „ekološke bombe“. Nažalost, moram ustvrditi da i neki vrbovčani članovi Županijske skupštine (članovi SDP-a i HNS-a) poštivajući stranačku stegu glasuju za takvo rješenje odlagališta šljake.

Odgovoreno: uto, 19. 6. 2007.

Permalink

Miro: Jel će se raditi bazeni u Vrbovcu? Ako da kad?

Postavljeno: pet, 11. 5. 2007.

Vladimir Bregović: Gradnja bazena u Vrbovcu nije u planu. Smatram zahtjev preambiciozan i tehnički i financijski, da bi mogao biti realiziran samo sa sredstvima Proračuna.

Odgovoreno: uto, 19. 6. 2007.

Permalink

Zdravko Modrušan: Poštovani, molim Vas da mi odgovorite kada će biti otvorena obilaznica oko grada Vrbovca(Sv. Helena-Cugovec)

Postavljeno: pet, 18. 5. 2007.

Vladimir Bregović: Cestovna zaobilaznica grada Vrbovca u fizičkom obimu radova trebala bi biti dovršena do 15. 07. 2007. godine. Zahtjev za tehnički pregled i uporabnu dozvolu biti će predan već tijekom lipnja a izdavanje dozvole očekujemo do 25. kolovoza. Dakle, otvorenje odnosno puštanje u promet zaobilaznice planiramo za manifestaciju „Kaj su jeli naši stari“.

Odgovoreno: uto, 19. 6. 2007.

Permalink

Zoran: Gospodine gradonačelniče !Ne znam da li ste upoznati i tko je odlučio da se zabrani parkiranje vozila ispred policijske postaje Vrbovec. Slažem se da zbog nesavjesnih vozača treba ograditi pristup vozilima koja se parkiraju ispred vatrogasnih garaža, ali mi nije jasno zbog čega zabraniti ulazak na ostali dio parkirališta uz Vatrogasni dom u Vrbovcu. Molim Vas da građanima omogućite normalan pristup parkiralištu kada trebaju obavljati određene poslove u policiji i Uredu za obranu. Predlažem da se iz ulice Stjepana Radića omogući ulazak na parkiralište. Zahvaljujem na razumijevanju.

Postavljeno: sri, 2. 5. 2007.

Vladimir Bregović: Parkirališta koja spominjete nisu javna parkirališta već služe za svrhe ustanova odnosno pravnih osoba u čijem su vlasništvu. Preporučam korištenje gradskog parkirališta koje je u neposrednoj blizini za sva tijela i institucije u gradu Vrbovcu.

Odgovoreno: pon, 4. 6. 2007.

Permalink

Ana: Poštovani gradonačelniče, zanima me zašto se naše gradske vlasti ne potrude oko obnavljanja i ponovnog otvaranja kina? Znamo da je najbliže kino u Zagrebu, da nemaju svi mogućnost otići tamo, a niti novaca za kartu. Mladi na vrbovcu nemaju gotovo nikakvih sadržaja, dok za to vrijeme nitko ne pokazuje interes za vraćanjem kina. Govorim u svoje ime i većine svojih poznanika kada kažem da bi se Gradu financijski zasigurno isplatilo ponovno pokrenuti kino, te da bi Vrbovčani s oduševljenjem tu ideju podržali. Nadam se pozitivnom odgovoru. Hvala

Postavljeno: sri, 2. 5. 2007.

Vladimir Bregović: Kompletna obnova, dogradnja i rekonstrukcija zgrade Pučkog otvorenog učilišta je u tijeku i zahtijeva više vremena i sredstava. Završetak poslova očekuje se u idućoj godini, a kompletna investicija će stajati preko 3 mil. kuna.

Odgovoreno: pon, 4. 6. 2007.

Permalink

Josip: Kad će se napokon riješiti pitanje kanalizacijskog sustava u Martinskoj Vesi. Godinama već obećavate prije izbora, a ništa ne napravite. Hvala

Postavljeno: pet, 18. 5. 2007.

Vladimir Bregović: Za kanalizacijski sustav u Martinskoj Vesi ishođena je lokacijska i građevinska dozvola. Vrijednost projekta je 20 mil. kuna. Grad će uz sufinanciranje Fonda za regionalni razvoj i Hrvatskih voda krenuti s radovima ove godine u jesen.

Odgovoreno: pon, 4. 6. 2007.

Permalink

Sugrađanin: Zanima me kada će Gradip i njegovi čelnici odgovarati za svoje postupke i neizvršavanje obaveza prema radnicima , te dovođenja tih istih radnika i njihovih obitelji u situacije da se moraju boriti za preživljavanje. Isto tako ti radnici nisu u mogućnosti ništa pravno poduzeti (prema riječima sindikata), dok im se "gospoda sa kata" smiju. Zanima me da li su zakoni isti za njih kao i za nas , i da li možemo i mi tražiti zatezne kamate za kašnjenje placa, kao što se nama naplaćuju zbog nemogućnosti plaćanja svojih obaveza, jer Gradip uredno kasni sa isplatom plaća, a zimi ih čak i ne isplaćuje. Neplaćanje mirovinskog ljudima je drugi dio problema na koji se opet ne osvrće (nije plaćen nekoliko godina).

Postavljeno: pet, 18. 5. 2007.

Vladimir Bregović: Teško je odgovoriti na ovo pitanje. „Gradip“ kao i svako trgovačko društvo posluje i radi po posebnim propisima, ekonomskim zakonitostima i uvjetima tržišta. Sve nepravilnosti u poslovanju uključujući i kršenje radničkih prava, moguće je riješiti u okviru pravnog sustava. Koliko efikasno i potpuno, nažalost uvijek je upitno. Međutim, na kraju se ipak svaka nepravilnost otkrije, procesuira i višestruko naplati zajedno s kamatama.

Odgovoreno: pon, 4. 6. 2007.

Permalink

Sonja: Da li se može sa HŽ-om ugovoriti da vlak "Podravka" ima stanicu u Vrbovcu?

Postavljeno: uto, 1. 5. 2007.

Vladimir Bregović: Poslovne vlakove HŽ uvodi po posebnim standardima i pravilima. Nisam siguran da bi mogli bilo što promijeniti našim zahtjevom da vlak „Podravka“ ima stanicu i u Vrbovcu, pogotovo kada se zna da takvi vlakovi moraju (osim izuzetaka) stići na odredišta u točnom vremenu.

Odgovoreno: pon, 4. 6. 2007.

Permalink

roby: Poštovani !! Do kada će se tolerirati parkiranje na zelenim površinama i pješačkim kolnicima (ulica M.Gupca)?

Postavljeno: ned, 13. 5. 2007.

Vladimir Bregović: Parkiranje na zelenim površinama i pješačkim kolnicima u Gradu Vrbovcu ne toleriramo i poduzimamo sve da to spriječimo. Međutim, izgleda da je mnogo više onih nesavjesnih i neodgovornih vozača od mogućnosti redarstva da ih svaki puta „ulovi“.

Odgovoreno: pon, 4. 6. 2007.

Permalink

Korina: Grafiti-problem grada Vrbovca?!

Postavljeno: uto, 22. 5. 2007.

Vladimir Bregović: Slažem se da su grafiti problem svake sredine a pogotovo Vrbovca koji teži statusu „EKO-grada“. Zato apeliram i molim mladež Vrbovca da to ne čini sebi.

Odgovoreno: pon, 4. 6. 2007.

Permalink